پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3064
-
الف
+

ادامه تصویربرداری «در کنار پروانه‌ها» تا 10 مهر

سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» ساخته داریوش یاری به روزهای پایانی تصویربرداری رسید.

مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» ساخته داریوش یاری که هم‌اینک از قاب تلویزیون در حال پخش است، به روزهای پایانی تصویربرداری رسید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از سیمافیلم، تصویربرداری سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که این روزها از شبکه دو سیما در حال پخش است، روزهای پایانی خود را در لاهیجان سپری می‌کند. تصویربرداری این سریال که هم‌زمان با ضبط، در حال تدوین است، دهم مهرماه به پایان می‌رسد. گروه درحال حاضر مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به لاهیجان هستند‌.

سریال «در کنار پروانه‌ها» قصه شیرین آشتی "رهی" با بازی سامرند معروفی با خالق هستی است، "رهی" جوانی است که به علت مشکلات پی در پی در زندگی، رفته رفته با خدایش قهر کرده و همواره از او شاکی و گله‌مند است اما در عمل پیوند، قلب کسی به او داده می‌شود که دوستی خاصی با خالق هستی و موجوداتش داشته و این شروع آشتی رهی با خود و خدایش می‌شود…

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی «در کنار پروانه‌ها» یک سریال خانوادگی است که در شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود. پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی و شهین تسلیمی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر